U selecteerde

Samsung N9005 Galaxy Note III LTE Samsung N9005 Galaxy Note III LTE

Kies ander toestel

Samsung N9005 Galaxy Note III LTE Internet Uitzetten

Samsung N9005 Galaxy Note III LTE
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Instellingen.
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Kies Meer netwerken.
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Kies Mobiele netwerken.
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Vink Mobiele gegevens uit.
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Als dit scherm verschijnt, kies OK.
  • Verschijnt dit scherm niet, ga verder met de volgende stap.
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Mobiel dataverkeer is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 9
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung N9005 Galaxy Note III LTE - Internet - Uitzetten - Stap 10
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 10 Volgende