U selecteerde

Samsung N7100 Galaxy Note II Samsung N7100 Galaxy Note II

Kies ander toestel

Samsung N7100 Galaxy Note II Internet Uitzetten

Samsung N7100 Galaxy Note II
Samsung N7100 Galaxy Note II - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung N7100 Galaxy Note II - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Startscherm.
  • Kies Apps.
Samsung N7100 Galaxy Note II - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Instellingen.
Samsung N7100 Galaxy Note II - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Kies Meer instellingen.
Samsung N7100 Galaxy Note II - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Kies Mobiele netwerken.
Samsung N7100 Galaxy Note II - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Kies Mobiele gegevens en vink deze uit.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung N7100 Galaxy Note II - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung N7100 Galaxy Note II - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 8 Volgende