U selecteerde

Samsung I9505 Galaxy S IV LTE Samsung I9505 Galaxy S IV LTE

Kies ander toestel

Samsung I9505 Galaxy S IV LTE Internet Uitzetten

Samsung I9505 Galaxy S IV LTE
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Instellingen.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Kies Meer netwerken.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Kies Mobiele netwerken.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Vink Mobiele gegevens uit.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Kies OK.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Mobiel dataverkeer is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 9
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Internet - Uitzetten - Stap 10
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 10 Volgende