U selecteerde

Samsung I9105P Galaxy S II Plus Samsung I9105P Galaxy S II Plus

Kies ander toestel

Samsung I9105P Galaxy S II Plus Internet Uitzetten

Samsung I9105P Galaxy S II Plus
Samsung I9105P Galaxy S II Plus - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung I9105P Galaxy S II Plus - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
Samsung I9105P Galaxy S II Plus - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Scroll naar rechts.
  • Kies Instellingen.
Samsung I9105P Galaxy S II Plus - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Kies Meer instellingen.
Samsung I9105P Galaxy S II Plus - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Kies Mobiele netwerken.
Samsung I9105P Galaxy S II Plus - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Vink Mobiele gegevens uit.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung I9105P Galaxy S II Plus - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung I9105P Galaxy S II Plus - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 8 Volgende