SamsungI9100 Galaxy S IIInternetHandmatig instellen
Het is mogelijk jouw apparaat handmatig in te stellen voor mobiel internet. Hier volgen de stapsgewijze instructies.
Startscherm.
Kies Applicaties.
Kies Instellingen.
Kies Draadloos en netwerk.
Kies Mobiele netwerken.
Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan.
Kies Namen toegangspunten.
Kies de menu-toets en kies Nieuw toegangspunt.
Bij Naam, voer [[sp_gprs_conname]] in.
Bij APN, voer [[sp_gprs_apn]] in.
Bij Proxy, voer [[sp_gprs_proxprim]] in.
Bij Poort, voer [[sp_gprs_wap2]] in.
Bij Gebruikersnaam, voer [[sp_gprs_username]] in.
Bij Wachtwoord, voer [[sp_gprs_password]] in.
Scroll naar beneden.
Bij Mobiele landcode, voer [[sp_MCC]] in.
Bij Mobiele netwerkcode, voer [[sp_MNC]] in.
Bij Verificatietype, kies PAP.
Bij Type toegangspunt, vink Internet aan. Is deze optie niet beschikbaar, voer dan default (let op: in kleine letters) in en kies OK.
Kies de menu-toets.
Kies Opslaan.
Kies [[sp_gprs_conname]] en vink deze aan.
Keer terug naar het Hoofdmenu.
Kies Internet.
Kies de menu-toets en kies Meer.
Kies Instellingen.
Scroll naar beneden.
Kies Startpagina instellen.
Voer [[sp_web_homepage]] in en kies OK.
Keer terug naar het Startscherm.
Begin nu met internetten. Klik hier voor de stapsgewijze instructies.
Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Als je nu niet kunt internetten dan kan het zijn dat je de verkeerde SIM kaart hebt gekozen. Klik hier om de stappen opnieuw te doorlopen. Heb je gekozen voor de UPC SIM kaart, kies dan nu voor een Ziggo SIM kaart. Heb je gekozen voor een Ziggo SIM kaart, kies dan nu voor de UPC SIM kaart of de andere Ziggo SIM kaart.