U selecteerde

Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F)

Kies ander toestel

Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) Internet Uitzetten

Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F)
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies het menu-symbool.
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Instellingen.
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Scroll naar beneden.
  • Kies Meer netwerken.
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Kies Mobiele netwerken.
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Vink Mobiele gegevens uit.
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Als dit scherm verschijnt, kies OK.
  • Verschijnt dit scherm niet, ga verder met de volgende stap.
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Mobiel dataverbruik is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 9
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung Galaxy Xcover 3 (G388F) - Internet - Uitzetten - Stap 10
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 10 Volgende