U selecteerde

Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815)

Kies ander toestel

Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) Internet Uitzetten

Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815)
Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Instellingen.
Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Kies Gegevensgebruik.
Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Schakel Mobiele gegevens uit.
Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Kies OK.
Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Mobiel dataverbruik is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung Galaxy Tab S2 9.7 (T815) - Internet - Uitzetten - Stap 9
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 9 Volgende