U selecteerde

Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Samsung Galaxy Note 4 (N910F)

Kies ander toestel

Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Internet Uitzetten

Samsung Galaxy Note 4 (N910F)
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Instellingen.
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Scroll naar beneden.
  • Kies Meer netwerken.
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Kies Mobiele netwerken.
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Vink Mobiele gegevens uit.
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Kies OK.
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Mobiel dataverbruik is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 9
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung Galaxy Note 4 (N910F) - Internet - Uitzetten - Stap 10
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 10 Volgende