U selecteerde

Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) Samsung Galaxy J5 (2016) (J510)

Kies ander toestel

Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) Internet Uitzetten

Samsung Galaxy J5 (2016) (J510)
Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Instellingen.
Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Kies Gegevensgebruik.
Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Schakel Mobiele gegevens uit.
Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Mobiel dataverbruik is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung Galaxy J5 (2016) (J510) - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 8 Volgende