U selecteerde

Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) Internet Uitzetten

Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 1
* Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden. * Kies *Volgende* voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 2
* Ga naar het Startscherm. * Kies *Apps*.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 3
* Kies *Instellingen*.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 4
* Kies *Verbindingen*.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 5
* Kies *Gegevensgebruik*.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 6
* Schakel *Mobiele gegevens* uit.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 7
* Mobiel dataverbruik is uitgeschakeld. * Keer terug naar het Startscherm.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 8
* Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 9
* Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 9 Volgende