U selecteerde

Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) Samsung Galaxy A5 (2017) (A520)

Kies ander toestel

Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) Internet Uitzetten

Samsung Galaxy A5 (2017) (A520)
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Instellingen.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Kies Verbindingen.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Kies Gegevensgebruik.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Schakel Mobiele gegevens uit.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Mobiel dataverbruik is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung Galaxy A5 (2017) (A520) - Internet - Uitzetten - Stap 9
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 9 Volgende