U selecteerde

Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) Samsung Galaxy A3 (2017) (A320)

Kies ander toestel

Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) Internet Uitzetten

Samsung Galaxy A3 (2017) (A320)
Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Apps.
Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Instellingen.
Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Kies Verbindingen.
Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Kies Gegevensgebruik.
Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Schakel Mobiele gegevens uit.
Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Mobiel dataverbruik is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) - Internet - Uitzetten - Stap 8
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Samsung Galaxy A3 (2017) (A320) - Internet - Uitzetten - Stap 9
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 9 Volgende