U selecteerde

Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) Motorola Moto G 3rd Gen. (2015)

Kies ander toestel

Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) Internet Internet gebruiken in het buitenland

Motorola Moto G 3rd Gen. (2015)
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 1
  • jouw mobiel internet abonnement is alleen geldig in Nederland. Voor het gebruik van mobiel internet in het buitenland is data roaming noodzakelijk.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 2
  • Om in het buitenland gebruik te maken van mobiel internet, moet data roaming geactiveerd worden.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 3
  • Hier volgen de instructies voor het activeren van data roaming op jouw Moto G.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 4
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies het menu-symbool.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 5
  • Kies Instellingen.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 6
  • Kies Meer.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 7
  • Kies Mobiele netwerken.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 8
  • Schakel Gegevensroaming in.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 9
  • Kies OK.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 10
  • Dataroaming is ingeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 11
  • Als je geen gebruik meer wilt maken van data roaming, schakel deze optie dan uit.
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 12
Motorola Moto G 3rd Gen. (2015) - Internet - Internet gebruiken in het buitenland - Stap 13
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 13 Volgende