Doro
8031
Internet
Handmatig instellen
- Het is mogelijk jouw apparaat handmatig in te stellen voor mobiel internet. Hier volgen de stapsgewijze instructies.
- Ga naar het Startscherm.
- Sleep het pijl-symbool naar boven.
- Kies Mijn internetverbinding.
- Kies Mijn instellingen voor mobiele data.
- Als Instellingen uitgeschakeld is, schakel Instellingen in.
- Als Instellingen ingeschakeld is, ga verder met de volgende stap.
- Scroll naar beneden.
- Kies Meer…
- Kies Namen toegangspunten.
- Bij Naam, [[sp_gprs_conname_enter]].
- Bij APN, [[sp_gprs_apn_enter]].
- Bij Proxy, [[sp_gprs_proxprim_enter]].
- Bij Poort, [[sp_gprs_wap2_enter]].
- Bij Gebruikersnaam, [[sp_gprs_username_enter]].
- Bij Wachtwoord, [[sp_gprs_password_enter]].
- Scroll naar beneden.
- Bij MCC, [[sp_MCC_enter]].
- Bij MNC, [[sp_MNC_enter]].
- Scroll naar beneden.
- Bij Verificatietype, vink [[sp_gprs_authtype]] aan.
- Kies APN-type.
- Kies Klassiek toetsenbord.
- Als dit scherm verschijnt, voer default,supl in (let op: in kleine letters) en kies OK.
- Verschijnt dit scherm niet, vink default en supl aan en kies OK.
- Vink [[sp_gprs_conname]] aan.
- Keer terug naar het Startscherm.
- Sleep het pijl-symbool naar boven.
- Scroll naar beneden.
- Kies lets op het internet.
- Voer [[sp_web_homepage]] in en kies Opslaan.
- Keer terug naar het Startscherm.
- Om het proces te voltooien en de instellingen te activeren, moet het toestel opnieuw gestart worden. Jouw Doro 8031 is dan ingesteld voor het gebruik van mobiel internet.
- Voor instructies over het herstarten van je toestel, raadpleeg de volgende stappen.
- Om de Doro 8031 opnieuw op te starten, houd de aan/uit-toets aan de zijkant van de Doro 8031 ingedrukt.
- De Doro 8031 start automatisch opnieuw op.
- Als dit scherm verschijnt, voer de pincode in en kies het vink-symbool.
- Verschijnt dit scherm niet, ga verder met de volgende stap.
- De Doro 8031 is nu gereed voor gebruik.
- Begin nu met internetten. Klik hier voor de stapsgewijze instructies.
- Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
- Als je nu niet kunt internetten dan kan het zijn dat je de verkeerde SIM kaart hebt gekozen. Klik hier om de stappen opnieuw te doorlopen. Heb je gekozen voor de UPC SIM kaart, kies dan nu voor een Ziggo SIM kaart. Heb je gekozen voor een Ziggo SIM kaart, kies dan nu voor de UPC SIM kaart of de andere Ziggo SIM kaart.