BlackBerry
Passport
Internet
Handmatig instellen
- Het is mogelijk jouw apparaat handmatig in te stellen voor mobiel internet. Hier volgen de stapsgewijze instructies.
- Ga naar het Startscherm.
- Scroll naar rechts.
- Kies Netwerken en verbindingen.
- Als Dataservices uitgeschakeld is, schakel Dataservices in.
- Als Dataservices ingeschakeld is, ga verder met de volgende stap.
- Bij Naam toegangspunt (APN), [[sp_gprs_apn_enter]].
- Bij Gebruikersnaam, [[sp_gprs_username_enter]].
- Bij Wachtwoord, [[sp_gprs_password_enter]].
- Bij Verificatietype, kies [[sp_gprs_authtype]].
- Kies Opslaan.
- Keer terug naar het Startscherm.
- Voer [[sp_web_homepage]] in en druk op de Enter-toets.
- Keer terug naar het Startscherm.
- Om de BlackBerry Passport opnieuw op te starten, houd de aan/uit-toets aan de bovenkant van de BlackBerry Passport ingedrukt.
- De BlackBerry Passport start automatisch opnieuw op.
- Als dit scherm verschijnt, voer de pincode in.
- Verschijnt dit scherm niet, sla de volgende stap over.
- De BlackBerry Passport is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet.
- Begin nu met internetten. Klik hier voor de stapsgewijze instructies.
- Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
- Als je nu niet kunt internetten dan kan het zijn dat je de verkeerde SIM kaart hebt gekozen. Klik hier om de stappen opnieuw te doorlopen. Heb je gekozen voor de UPC SIM kaart, kies dan nu voor een Ziggo SIM kaart. Heb je gekozen voor een Ziggo SIM kaart, kies dan nu voor de UPC SIM kaart of de andere Ziggo SIM kaart.