U selecteerde

Apple iPhone 6 Plus iOS 9 Apple iPhone 6 Plus iOS 9

Kies ander toestel

Apple iPhone 6 Plus iOS 9 Internet Handmatig instellen

Apple iPhone 6 Plus iOS 9
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 1
  • Het is mogelijk jouw apparaat handmatig in te stellen voor mobiel internet. Hier volgen de stapsgewijze instructies.
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Instellingen.
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 3
  • Kies Mobiel netwerk.
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 4
  • Als Mobiele data uitgeschakeld is, schakel Mobiele data in.
  • Als Mobiele data ingeschakeld is, ga verder met de volgende stap.
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 5
  • Kies Mobiel datanetwerk.
  • Is de optie Mobiel datanetwerk niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten ‘Carrier Settings’ te installeren.
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 6
  • Bewerk de details voor MOBIELE DATA als volgt:
  • Bij APN, [[sp_gprs_apn_enter]].
  • Bij Gebruikersnaam, [[sp_gprs_username_enter]].
  • Bij Wachtwoord, [[sp_gprs_password_enter]].
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 7
  • Kies Mobiel netwerk.
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 8
  • De Apple iPhone 6 Plus is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 9
  • Begin nu met internetten. Klik hier voor de stapsgewijze instructies.
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 10
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Apple iPhone 6 Plus iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 11
  • Als je nu niet kunt internetten dan kan het zijn dat je de verkeerde SIM kaart hebt gekozen. Klik hier om de stappen opnieuw te doorlopen. Heb je gekozen voor de UPC SIM kaart, kies dan nu voor een Ziggo SIM kaart. Heb je gekozen voor een Ziggo SIM kaart, kies dan nu voor de UPC SIM kaart of de andere Ziggo SIM kaart.
Vorige Stap 1 van 11 Volgende