AppleiPhone 6 Plus iOS 11InternetHandmatig instellen
Het is mogelijk jouw apparaat handmatig in te stellen voor mobiel internet. Hier volgen de stapsgewijze instructies.
Ga naar het Startscherm.
Kies Instellingen.
Scroll naar beneden.
Kies Mobiel netwerk.
Als Mobiele data uitgeschakeld is, schakel Mobiele data in.
Als Mobiele data ingeschakeld is, ga verder met de volgende stap.
Kies Opties mobiele data.
Kies Mobieledatanetwerk.
Is de optie Mobieledatanetwerk niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten ‘Carrier Settings’ te installeren.
Bewerk de details voor MOBIELE DATA als volgt:
Bij APN, [[sp_gprs_apn_enter]].
Bij Gebruikersnaam, [[sp_gprs_username_enter]].
Bij Wachtwoord, [[sp_gprs_password_enter]].
Kies het pijl-symbool.
Keer terug naar het Startscherm.
Om de Apple iPhone 6 Plus uit te schakelen, druk op de aan/uit-toets aan de zijkant van de Apple iPhone 6 Plus en houd deze ingedrukt.
Sleep het aan/uit-symbool naar rechts.
De Apple iPhone 6 Plus is uitgeschakeld.
Om de Apple iPhone 6 Plus in te schakelen, druk op de aan/uit-toets aan de zijkant van de Apple iPhone 6 Plus en houd deze ingedrukt.
Als dit scherm verschijnt, kies Ontgrendel.
Verschijnt dit scherm niet, sla de volgende stappen over.
Voer de pincode in.
Kies OK.
De Apple iPhone 6 Plus is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet.
Begin nu met internetten. Klik hier voor de stapsgewijze instructies.
Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Als je nu niet kunt internetten dan kan het zijn dat je de verkeerde SIM kaart hebt gekozen. Klik hier om de stappen opnieuw te doorlopen. Heb je gekozen voor de UPC SIM kaart, kies dan nu voor een Ziggo SIM kaart. Heb je gekozen voor een Ziggo SIM kaart, kies dan nu voor de UPC SIM kaart of de andere Ziggo SIM kaart.