Apple
iPhone 5 iOS 10
Internet
Handmatig instellen
- Het is mogelijk jouw apparaat handmatig in te stellen voor mobiel internet. Hier volgen de stapsgewijze instructies.
- Ga naar het Startscherm.
- Kies Instellingen.
- Als Mobiele Data uitgeschakeld is, schakel Mobiele Data in.
- Als Mobiele Data ingeschakeld is, ga verder met de volgende stap.
- Kies Opties mobiele data.
- Kies Mobieledatanetwerk.
- Is de optie Mobieledatanetwerk niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten ‘Carrier Settings’ te installeren.
- Bewerk de details voor MOBIELE DATA als volgt:
- Bij APN, [[sp_gprs_apn_enter]].
- Bij Gebruikersnaam, [[sp_gprs_username_enter]].
- Bij Wachtwoord, [[sp_gprs_password_enter]].
- Keer terug naar het Startscherm.
- Om de iPhone 5 uit te schakelen, druk op de aan/uit-toets aan de bovenkant van de iPhone 5 en houd deze ingedrukt.
- Sleep het aan/uit-symbool naar rechts.
- De iPhone 5 is uitgeschakeld.
- Om de iPhone 5 in te schakelen, druk op de aan/uit-toets aan de bovenkant van de iPhone 5 en houd deze ingedrukt.
- Als dit scherm verschijnt, druk op de Home-toets.
- Verschijnt dit scherm niet, ga verder met de volgende stap.
- Als dit scherm verschijnt, kies Ontgrendel.
- Verschijnt dit scherm niet, sla de volgende stappen over.
- De iPhone 5 is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet.
- Begin nu met internetten. Klik hier voor de stapsgewijze instructies.
- Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
- Als je nu niet kunt internetten dan kan het zijn dat je de verkeerde SIM kaart hebt gekozen. Klik hier om de stappen opnieuw te doorlopen. Heb je gekozen voor de UPC SIM kaart, kies dan nu voor een Ziggo SIM kaart. Heb je gekozen voor een Ziggo SIM kaart, kies dan nu voor de UPC SIM kaart of de andere Ziggo SIM kaart.