U selecteerde

Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11 Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11

Kies ander toestel

Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11 Internet Uitzetten

Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11
Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11 - Internet - Uitzetten - Stap 1
  • Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet en onnodige datakosten wilt voorkomen, kan de optie uitgeschakeld worden.
  • Kies Volgende voor stap-voor-stap-instructies.
Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11 - Internet - Uitzetten - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Instellingen.
Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11 - Internet - Uitzetten - Stap 3
  • Kies Mobiele data.
Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11 - Internet - Uitzetten - Stap 4
  • Schakel Mobiele data uit.
Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11 - Internet - Uitzetten - Stap 5
  • Mobiel dataverbruik is uitgeschakeld.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11 - Internet - Uitzetten - Stap 6
  • Als je weer gebruik wilt maken van mobiel internet, maak de voorgaande acties ongedaan en, indien nodig, ga naar Internet handmatig instellen om mobiel internet te activeren.
Apple iPad Pro (9.7) - iOS 11 - Internet - Uitzetten - Stap 7
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Vorige Stap 1 van 7 Volgende