U selecteerde

Apple iPad Mini 3 iOS 9 Apple iPad Mini 3 iOS 9

Kies ander toestel

Apple iPad Mini 3 iOS 9 Internet Handmatig instellen

Apple iPad Mini 3 iOS 9
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 1
  • Het is mogelijk jouw apparaat handmatig in te stellen voor mobiel internet. Hier volgen de stapsgewijze instructies.
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 2
  • Ga naar het Startscherm.
  • Kies Instellingen.
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 3
  • Kies Mobiele data.
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 4
  • Als Mobiele data uitgeschakeld is, schakel Mobiele data in.
  • Als Mobiele data ingeschakeld is, ga verder met de volgende stap.
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 5
  • Kies APN-instellingen.
  • Is de optie APN-instellingen niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten ‘Carrier Settings’ te installeren.
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 6
  • Bewerk de details voor MOBIELE DATA als volgt:
  • Bij APN, [[sp_gprs_apn_enter]].
  • Bij Gebruikersnaam, [[sp_gprs_username_enter]].
  • Bij Wachtwoord, [[sp_gprs_password_enter]].
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 7
  • Kies Mobiele data.
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 8
  • De Apple iPad Mini 3 is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet.
  • Keer terug naar het Startscherm.
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 9
  • Begin nu met internetten. Klik hier voor de stapsgewijze instructies.
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 10
  • Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
Apple iPad Mini 3 iOS 9 - Internet - Handmatig instellen - Stap 11
  • Als je nu niet kunt internetten dan kan het zijn dat je de verkeerde SIM kaart hebt gekozen. Klik hier om de stappen opnieuw te doorlopen. Heb je gekozen voor de UPC SIM kaart, kies dan nu voor een Ziggo SIM kaart. Heb je gekozen voor een Ziggo SIM kaart, kies dan nu voor de UPC SIM kaart of de andere Ziggo SIM kaart.
Vorige Stap 1 van 11 Volgende