Apple
iPad Air 2 iOS 9
Internet
Handmatig instellen
- Het is mogelijk jouw apparaat handmatig in te stellen voor mobiel internet. Hier volgen de stapsgewijze instructies.
- Ga naar het Startscherm.
- Kies Instellingen.
- Als Mobiele data uitgeschakeld is, schakel Mobiele data in.
- Als Mobiele data ingeschakeld is, ga verder met de volgende stap.
- Kies APN-instellingen.
- Is de optie APN-instellingen niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten ‘Carrier Settings’ te installeren.
- Bewerk de details voor MOBIELE DATA als volgt:
- Bij APN, [[sp_gprs_apn_enter]].
- Bij Gebruikersnaam, [[sp_gprs_username_enter]].
- Bij Wachtwoord, [[sp_gprs_password_enter]].
- De Apple iPad Air 2 is nu ingesteld voor gebruik van mobiel internet.
- Keer terug naar het Startscherm.
- Begin nu met internetten. Klik hier voor de stapsgewijze instructies.
- Bedankt voor het gebruik van de Toestelhulp. Ziggo zoekt steeds manieren om onze service te verbeteren. Geef nu jouw mening door het feedbackformulier in te vullen. Hartelijk dank voor jouw deelname.
- Als je nu niet kunt internetten dan kan het zijn dat je de verkeerde SIM kaart hebt gekozen. Klik hier om de stappen opnieuw te doorlopen. Heb je gekozen voor de UPC SIM kaart, kies dan nu voor een Ziggo SIM kaart. Heb je gekozen voor een Ziggo SIM kaart, kies dan nu voor de UPC SIM kaart of de andere Ziggo SIM kaart.